És moment de fer balanç de l’any i plantejar els objectius de màrqueting de la teva immobiliària per 2015. Captar més clients, fidelitzar els contactes i assegurar les vendes. Aquestes són algunes de les estratègies que et planteges. Però com aconseguir-les? En aquest post, t’anem a oferir 4 idees de màrqueting immobiliari per 2015. Amb aquests consells i orientacions, et serà més fàcil establir el teu pla per a l’any que ve. Comencem?
1. Newsletter
Imagina què tens la intenció de centrar el teu negoci a vendre pisos a Barberà del Vallès. El primer pas què has de donar és identificar el teu públic objectiu. Per aconseguir-ho, una eina de màrqueting digital són les newsletter, eines que segmenten segons els grups d’interès. A més, la newsletter permet conèixer què tipus d’informació busquen els usuaris i quin volen obtenir en les seves visites al portal immobiliari.
2. Xarxes socials
És una eina de màrqueting immobiliari ideal per interactuar, crear marca i promocionar els serveis. Per a l’agent immobiliari, és una manera molt eficaç d’arribar als clients. Això sí, hauràs de fer-ho utilitzant les tècniques on-line. La base sobre la qual se sustenta la promoció en Facebook és la pàgina empresarial, sobre la què es capten usuaris mitjançant sistemes de publicitat personalitzada. La resta de complements per amanir i alimentar la pàgina empresarial de Facebook i convertir-la en una idea de màrqueting immobiliari per 2015 són els continguts equilibrats i de qualitat, les recomanacions, l’ús d’imatges o la interacció constant amb els seguidors. Encara que existeixen infinitat de xarxes socials, en aquest post ens hem volgut centrar en Facebook (les més usada en el sector immobiliari)
3. Agenda de contactes
La tercera idea de màrqueting immobiliari per 2015 no és nova, però si el seu ús i gestió. L’agenda de contactes organitzada et permet realitzar una bona estratègia comercial. Amb aquesta eina, com a agent immobiliari pots assignar visites i trucades, controlant totes les gestions dels venedors. Així mateix, pots informar als teus clients potencialment interessats de qualsevol canvi de situació dels immobles (visites, trucades rebudes, publicitat, sol·licitud d’informació o descomptes en el preu). Aquest element tan simple et genera un valor afegit respecte a la competència.
4. Formació
Com a professional immobiliari, et convé estar a l’última a les noves tecnologies i en les tècniques de venda. T’has plantejat com aconseguir-ho? Sabem que el teu objectiu immediat és aconseguir persones interessades pels immobles que tens a la venda. Per a això, has de formar-te en cursos de màrqueting, jornades de portes obertes, home staging o consells per crear anuncis. Aquestes sessions et serviran com a instrument per realitzar anàlisis comparatives dels preus del mercat o conèixer les motivacions dels compradors d’habitatge. Amb aquestes dades, la compravenda o el lloguer d’un pis o casa és més fàcil.
Has engegat durant aquest any en la teva agència immobiliària alguna idea de màrqueting que hagi funcionat? Explica’ns el teu cas i envia’ns un comentari.
Foto: Pinterest