Vendre és una de les activitats més difícils que un pot triar per guanyar-se la vida. I, si bé molts pensen que per portar a terme un procés de compravenda, “cal valer”, també és cert que s’aprèn fer de tot, ia vendre, també. Convençuts d’aquesta afirmació, en Api.cat et mostrem un dels aspectes més importants a l’hora de preparar per vendre un immoble. Vegem quins arguments són més convincents i com s’han de plantejar.
No es venen finestres, sinó vistes al mar
El primer que hem de fer quan un client que té un pis a Viladecans que vol posar a la venda és apropar-nos a veure el immoble i invertir tot el temps que sigui necessari per conèixer-lo en profunditat.
Una bona idea és fer un llistat amb les característiques del pis que inclogui tots els detalls. Com més, millor:
- Superfície, nombre d’habitacions, característiques de la cuina, com és el sòl, si té terrassa, com són els seus subministraments, si té ascensor, quant es paga de Comunitat, com és el barri on està ubicat i quins serveis té, etc.
En definitiva, ens cal elaborar un detallat i exhaustiu informe sobre el pis que vendrem. Com més temps dediquem a fer aquest document, millor coneixerem el producte que volem vendre i, per tant, millor i més ràpid es produirà la venda.
Això sí, tota aquesta informació només és el punt de partida. Utilitzarem les dades recollides com a matèria primera per preparar uns arguments de venda convincents i efectius.
Com transformar una simple descripció en un anunci atractiu?
La idea és convertir cada un d’aquests dades en un benefici per al client potencial. És clar que al comprador li interessa saber que el pis té 120 metres quadrats, però li agradarà més escoltar que és un habitatge amb espai suficient perquè una família amb dos nens pugui viure còmodament. De la mateixa manera, quan li informem que el pis que li anem a ensenyar és tot exterior, també li direm que té vista sobre el parc o que des de la terrassa es pot veure el col·legi dels seus fills.
És important incidir en el fet que no només hem de fer de cada dada, un avantatge per al comprador, també hauríem enfocar de la manera més personalitzada possible el benefici associat. És a dir, sempre serà millor saber que el nostre client té dos fills, ja que d’aquesta manera, podrem esmentar que el pis compta amb l’espai que dos nens que estan en edat de tenir la seva pròpia habitació, necessiten.
Així doncs, està clar que dur a terme aquest treball, requereix temps i esforç, però, sens dubte, es veu recompensat amb un procés de compravenda més ràpid i eficaç, que si ens limitéssim a exposar un reguitzell de dades sobre el pis.
Creus que la venda immobiliària pot millorar si la desenvolupem d’aquesta manera? Explica’ns la teva opinió. No interessa molt.
Foto: trabajaeninglaterra
Foto: amwins