
Felicitació de Nadal
L’arribada de l’època dels bons desitjos porta amb si les setmanes més consumistes de tot l’any. Les empreses es preparen per llançar les seves campanyes de màrqueting nadalenc i aprofitar l’estirada d’aquests dies. Una campanya de Nadal que aspiri a aconseguir bons resultats requereix posar-se en marxa amb unes setmanes d’antelació, però si tens intenció de fer-ho, encara estàs a temps d’emprendre algunes iniciatives originals i efectives.
Reforçar les relacions amb el client
Totes les accions de màrqueting tenen un component a través del qual podem enfortir els llaços amb els nostres clients. Pel que fa al nostre sector, seria aconsellable que tot agent immobiliari dugui a terme alguna acció de màrqueting orientada al nadal. Amb això, no només aconseguirà millorar les seves relacions amb els clients oferint una banda especialment humà, també és possible que sumi algun més a la seva cartera.
Quines accions puc emprendre?
Hi ha tres moments clau que tenen lloc al llarg d’aquestes setmanes: Nadal, Cap d’Any i Reis. Partint d’aquestes festivitats, seria bona idea crear un calendari basat en elles i en el que els envolta.
Pel que fa a les propostes d’accions concretes que podries dur a terme entre els teus clients reals i potencials, des Api.cat et recordem que qualsevol objecte de marxandatge que escullis hauria de reflectir en part la personalitat de la teva agència. Pregunta’t amb anterioritat quina imatge vols donar als destinataris de la teva campanya, i en funció de la resposta ja pots començar a remenar opcions.
El calendari, un clàssic infal·lible
És cert que, en principi, no es pot dir que sigui una idea trencadora. Però, regalar un calendari segueix sent una garantia per diverses raons:
- És un regal útil per al que el rep. La qual cosa, ens assegura que l’utilitzarà i que per tant, ens tindrà presents en el seu dia a dia.
- És fàcilment personalitzable. Tant si estàs pensant en els calendaris per portar a la cartera, com si és en els de sobretaula o de paret, en tots ells pots incloure una imatge i un text relacionat amb la campanya, amb el sector immobiliari i amb la teva agència en concret.
Felicitacions personalitzades
Encara que l’objectiu sempre sigui aconseguir arribar a com més públic, millor, en el cas d’una campanya de Nadal, és especialment important personalitzar cada contacte. Per això, totes les felicitacions que enviem haurien d’incloure sempre una anotació feta per l’agent comercial i, si és possible, amb un contingut el més personal possible. És cert que és un treball molt laboriós i que segurament et portarà diversos dies. No obstant això, és segur que val la pena fer-ho d’això manera, ja que, el client sempre recordarà aquest detall. És més, és molt possible que es converteixi en una tradició i que l’any que estigui esperant la felicitació de la teva agència.
Vas a fer una campanya de màrqueting aquest Nadal? En quin tipus d’acció estaves pensant? Comparteix idees amb nosaltres. Ens encantaria conèixer-les.
Foto: Pinterest