“El venedor sense sou”, amb aquesta expressió descrivia el responsable d’una agència immobiliària l’aparador del seu establiment. I és que, el primer que hem de tenir clar és que aquest espai no és un simple expositor, és l’oportunitat de “enganxar” a totes aquelles persones interessades en trobar una bona oferta immobiliària. Des Api.cat volem donar-te alguns consells per aprofitar al màxim l’aparador de la teva oficina.
Màrqueting a peu de carrer
No n’hi ha prou amb tenir una bona ubicació. Si la teva agència immobiliària està ubicada al carrer principal de la ciutat, ja tens molt de guanyat, però si no presentes els immobles d’una forma atractiva estaràs malgastant una valuosa eina de venda. O si no, fes la prova un dia. Dedica uns minuts a comprovar quantes persones passen per davant de l’aparador, quantes d’elles es paren i quantes finalment decideixen entrar interessades en alguna oferta. Ara, reflexiona. Oi que hi ha aspectes que es poden millorar? Vegem alguns detalls sobre el que seria convenient que tinguessis en compte per fer del teu aparador una irresistible punt d’atracció.
Revisa els anuncis i introdueix millores
És cosa del passat presentar els immobles amb una foto i una petita descripció, la qual, en molts casos és millorable. Pot ser que sigui una exposició pràctica de les ofertes de què disposa l’agència, però la veritat és que no sol cridar l’atenció entre els vianants, la qual cosa és el nostre objectiu. Així que, et suggerim dues opcions:
Incloure alguns canvis que li aportin un toc diferent, com ara: destacar gràficament una oferta a la setmana, evidenciar que els immobles estan sent actualitzats regularment amb canvis de data o baixades de preus, penjar alguna frase cèlebre relacionada amb el sector immobiliari .. .
- Canviar totalment l’estil de l’aparador o combinar-lo amb panells interactius. Encara no són moltes les agències que han instal·lat pantalles tàctils en els seus aparadors amb les ofertes immobiliàries. Així que, sens dubte, és una excel·lent manera de destacar en un entorn competitiu.
Un aparador d’acord amb el producte
De vegades, podem oblidar que el producte que venem és un producte car. No perquè estigui per sobre de la mitjana dels pisos oferts per la competència, sinó perquè suposa un desemborsament tan important en el comprador que el compromet durant anys a saldar el seu preu. Per aquesta raó, hauríem de mostrar totes i cadascuna de les ofertes com es mereixen. Una agència amb una exposició acurada transmet la idea de ser un negoci seriós, professional i modern.
El aparadorisme immobiliari és una eina de màrqueting que tenim a l’abast de la mà i que, en massa ocasions, no parem prou atenció. No obstant això, si incorporem algunes millores en aquest camp, comprovarem com el negoci ho fa en la mateixa direcció.
Creus que és important tenir cura de la presentació de l’oferta immobiliària als aparadors? Ho fas? Com? Explica’ns les teves iniciatives. Ens interessen.
Foto: el mundo
Foto: tupuedesvendermas