Alguna vegada has tingut la sensació de visitar un habitatge per comprar o llogar i no imaginar-te habitant aquest espai? Els immobles solen estar sense moblar i denoten impersonalitat i fredor. A partir d’aquest problema, neix la iniciativa ‘The Social Home Tour. Creada per la immobiliària brasilera Carvalho Hosken per donar un toc personal als habitatges que han de ser visitats. Fes un exercici de projecció de la casa que et vols comprar a Castelldefels i deixa que t’expliquem com es pot usar Facebook per vendre més cases.
Construir la casa dels teus somnis amb Facebook
- Carvalho Hosken utilitza els perfils de Facebook de la gent que va a visitar els immobles per personalitzar-los i que les quatre parets d’un habitatge es converteixin en una llar. Com a tantes altres vegades, es tracta d’un exemple que la comunicació emocional és imprescindible per vendre una casa.
- Si en un post anterior et mostràvem com Facebook podia fer que et deneguessin una hipoteca, ara et detallem com la tecnologia d’una xarxa social t’ajuda a visualitzar i construir el futur i facilita que com a agent immobiliari puguis vendre més cases.
- ‘The Social Home Tour’ fa que et sentis com a casa. Com ho aconsegueix? A través de les memòries afectives extretes del teu perfil de Facebook, decora el teu habitatge amb informació, fotografies i vídeos. Com a exemples, mentre visites la teva casa pots veure en la nevera el recordatori dels aniversaris dels teus contactes o rebre un lliurament del teu menjar preferit. D’una visita a un immoble passes a experimentar amb la teva futura llar.
‘The Social Home Tour’
- Segons els creadors del projecte ‘The Social *Home Tour’, “la nostra diferenciació es basa que complim íntegrament la promesa de fer un pis perfecte para qui va a visitar-ho”. La informació de perfil dels usuaris de Facebook es mostra a la casa a través de dispositius digitals. Amb aquesta estratègia, han aconseguit incrementar un 300% les vendes.
- L’ús positiu de Facebook permet que quan vagis a visitar la casa que busques comprar vegis fotografies dels teus amics en les parets, mapes que t’indiquen com arribar al treball o vídeos de moments claus de la teva vida. La clau és que la informació de Facebook no solament es mostra sinó que s’utilitza perquè l’espai virtual interactui amb el real.
Et sembla una bona iniciativa aquesta forma d’utilitzar Facebook per vendre més cases? T’animaries a visitar un immoble decorat i personalitzat en exclusiva per a tu?
Foto: Epica Awards