
Habitatge de luxe
Sempre hem dit que ens sobren els motius per aconsellar la contractació d’un professional del sector immobiliari per comprar, vendre o llogar un immoble, independentment de les seves característiques. Doncs amb més raó quan el que tenim entre mans és un habitatge d’alt standing. En les notícies immobiliàries de Api.cat us apuntem algunes de les claus a l’hora de preparar els arguments de venda en el cas de les propietats de més d’un milió d’euros.
Prepara un dossier a l’altura
Si t’han encarregat la venda d’un habitatge de luxe a Barcelona, una de les primeres tasques que has de fer és la redacció d’un dossier informatiu sobre el immoble el més exhaustiu i professional possible. El contingut d’aquest tipus de document difereix lleugerament al de la resta de propietats, ja que, les persones que ho van a consultar no necessiten saber (o almenys, no els interessa tant) el nombre d’habitacions, si té o no calefacció, parquet o ascensor. En canvi, sí agrairan conèixer molts més detalls del que és habitual sobre la zona on està ubicada la casa i el veïnat que l’envolta.
Revisa els teus contactes
El quid de la qüestió en aquest tipus de venda és que tinguis una llista de contactes realment exclusius. El tipus de client que compra immobles prohibitius per a la majoria dels mortals voleu saber que forma part d’aquest reduït “club” al qual va dirigida la propietat que vols vendre. Així que, analitza minuciosament la cartera de clients i queda’t només amb els que realment s’ajusten a l’oferta. Ja saps, més val qualitat que quantitat.
Cuida la publicitat
Un cop hagis tancat perfectament el “target” al qual va dirigida l’habitatge que vols, has de seleccionar els canals a través dels quals pots arribar als teus clients potencials de la forma més ràpida i efectiva possible.
Sí, ja sabem que contractar un espai publicitari en el tipus de publicacions que consumeixen aquestes persones està per sobre dels preus habituals. Però, també és veritat que solen funcionar bastant bé i aviat veuràs els resultats.
Fomenta les teves relacions personals
No t’oblidis de crear, mantenir i fomentar les relacions personals, sobretot en aquells cercles on es mou el teu públic objectiu. És important que inverteixis el temps que sigui necessari per estrènyer vincles. I és que, en aquest tipus de transaccions la confiança és fonamental. El fet que els teus clients potencials et coneguin i identifiquin com a part del seu cercle de confiança és indispensable perquè el procés segueixi el seu curs i culmini amb èxit.
Ofereix un servei integral
En aquest tipus de transaccions en què es mou tants diners, el comprador i el venedor haurien de sentir tranquils i confiats que estan en bones mans. En aquest sentit, tu com API has de transmetre aquesta seguretat i oferir al teu client tota l’ajuda i assessorament que necessiti. La qual cosa va des dels tràmits relacionats amb la fiscalitat, fins a les possibles reformes o la pròpia mudança.
Tens en ment algun altre aspecte que s’hauria de tenir en compte en la venda d’un habitatge de luxe? Comparteix-ho amb nosaltres. Ens encantaria conèixer-lo.
Foto: BIT Comunicación