Estàs preparat per vendre-li un pis a un YouTuber?

Estàs preparat per vendre-li un pis a un YouTuber?
Valora este articulo

Si la teva resposta davant d’aquesta pregunta és una altra pregunta (què és un YouTuber?), em sap greu dir-te que t’hauràs d’esforçar una mica. Perquè, t’agradi o no, el YouTuber d’avui és el teu futur comprador i t’asseguro que no l’atraparàs amb un díptic a la seva bústia de correu.

O creus que algú que crea vídeos de qualsevol temàtica, els publica a YouTube i viu dels ingressos publicitaris que les visites li generen quedarà impressionat amb una targeta de presentació de butxaca … encara que hagis decidit modernitzar-la i incorporar la teva fotografia?

Jo tampoc ho crec.

Les noves generacions de compradors

Simplement, observa amb atenció per tan sols un dia els hàbits dels teus fills adolescents (si en tens).

Són nadius digitals, viuen a Internet, es comuniquen i comparteixen contingut a través de les xarxes socials i el consumeixen des del seu smartphone. Ni tan sols tenen molt interès en la televisió … Per què? Poden consumir contingut sempre que vulguin des de les diferents plataformes digitals. Contingut que, a més, està molt més adaptat a les seves necessitats i gustos, i que connecta amb la seva forma d’entendre la vida. Perquè ells volen decidir com, quan i què.

Això ho han entès molt bé plataformes com YouTube. I també ho han entès tots aquells que han convertit YouTube en la seva manera de vida. Gent que va trobar a la plataforma un mitjà d’expressar la seva opinió i que va connectar tant amb el públic (els teus fills o els fills dels teus amics, tant se val) que ser YouTuber es va convertir en la seva professió.

En una professió que, per cert, dóna suculents beneficis. Es diu que ElrubiusOMG, un dels YouTubers espanyols més influents, guanya prop de 20.000 euros mensuals i Dulceida, una de les bloggers de moda amb més seguidors, ha aconseguit fins i tot el seu propi programa de televisió.

Ells formen part d’una generació (els Millennials) que es caracteritza per dominar la tecnologia, que està acostumada a treballar i comunicar-se amb múltiples dispositius alhora, que és molt social i exigeix ​​un tracte molt personalitzat.

Com connectem amb els nous consumidors?

Per arribar a connectar amb ells i fidelitzar-los, necessitaràs una àmplia gamma de canals de comunicació i fer que la seva experiència de client sigui satisfactòria.

I suposo que ja t’imagines que probablement no serà suficient amb lliurar globus personalitzats amb la marca de la teva empresa durant les festes del barri.

No, per connectar amb ells (consumidors d’entre 20 i 35 anys) i més encara amb la següent generació, potser sigui necessari replantejar per complet el teu model de negoci. Però no tens moltes altres alternatives, perquè la veritat és que a Espanya hi ha més de 13 milions d’habitatges amb accés a Internet, 2 de cada 3 persones usen Internet diàriament i un 67% busca habitatge a través de portals immobiliaris.

El futur no està a cinc anys de distància, està a la cantonada.

Amb les noves tecnologies, el tradicional cara a cara està perdent importància i has d’estar preparat per captar l’atenció del teu nou client … el YouTuber, el blogger, l’apassionat per les noves tecnologies, el multitasca, el que compra tot per Internet. Aquest és el teu client de matí i estàs a temps d’adaptar el teu negoci per poder satisfer les seves necessitats.

Com?

Per contradictori que sembli, gran part de la solució passarà per la tecnologia. Perquè la tecnologia que t’allunya del teu client és la que et pot ajudar a fidelitzar-lo, fent que la seva experiència d’usuari quan contracta els teus serveis sigui fàcil, simple i satisfactòria.

Per això, el col·lectiu API ha decidit importar a Espanya un saló de tecnologies immobiliàries, RENT, que s’ha celebrat ja amb molt d’èxit durant quatre anys a París. I ho fa acompanyat de Barcelona Meeting Point, fira de referència del sector immobiliari tant a nivell nacional com internacional, i de REAL NEWTECH, empresa creadora el 2013 del saló RENT de París.

Un esdeveniment per a desenvolupar el potencial del teu negoci

INMOTECNIA RENT serà el primer esdeveniment de tecnologia immobiliària a Espanya. Una experiència única de dos dies a Barcelona (4 i 5 de maig de 2017) en els quals podràs:

  • Descobrir més de 40 empreses tecnològiques innovadores que tenen solucions fàcils perquè en la teva agència immobiliària et comuniquis millor amb el teu client, venguis més i amb menys esforç.
  • Escoltar a més de 15 especialistes que t’obriran els ulls a les infinites possibilitats de creixement del teu negoci que t’ofereixen les tecnologies.
  • Tenir contacte amb agents immobiliaris que tenen les teves mateixes preocupacions i que ja han adaptat els seus negocis per als clients que vénen.

INMOTECNIA RENT serà un esdeveniment immobiliari molt singular. Una combinació de conferències i d’exposició en la qual tocaràs i experimentaràs amb les teves pròpies mans moltes de les tecnologies que faran que siguis més eficient.

Perquè la tecnologia no només pot ajudar-te a connectar millor amb els teus clients sinó que et pot permetre eliminar tasques administratives innecessàries o a reduir costos en tots els teus departaments per guanyar una bé molt preuat: temps per vendre més i millor.
Article publicat a la revista Inmobiliarios