En la primera part d’aquest post ja vàrem parlar dels motius pels quals és tan important que com a agent API, et mantinguis al dia amb les tecnologies i les apliquis a la teva feina. Recorda el nostre post sobre digitalitzar-se o morir i com la tecnologia pot convertir-se en el teu millor aliat o en el teu pitjor enemic.
Nosaltres volem que sigui el teu millor aliat, però entenem que el ventall de possibilitats davant d’un ordinador és tan gran, que t’intimidi. Res més lluny de la realitat, només és qüestió de saber què fer, així que anem a la segona part de tècniques per entusiasmar als compradors d’habitatges.
3. Compartir una carpeta de Dropbox amb documents d’interès
Una vegada dominis el tema de les presentacions gràfiques i de crear els PDF editables per als teus clients que tractem en la primera part del post, podem fer un pas més.
Per si encara no coneixes Dropbox, és un programa que et permet emmagatzemar i compartir documents a través del ‘núvol’. De què et pot servir?, per compartir tot tipus d’informació amb cadascun dels teus clients de forma instantània, còmoda i personalitzada.
Hi ha clients que solament necessiten veure 3 o 4 cases a Tarragona per decidir-se, però uns altres veuran unes 20 i això generarà molts documents i informació. Des dels PDF amb les dades de cada casa visitada, fins als contractes, correspondència, notícies del seu interès, una enquesta de satisfacció pels teus serveis… Tot això ho pots reunir en una sola carpeta que compartiràs tu i el teu client.
Ell estarà encantat de tenir tota aquesta informació i poder-la revisar, tu estalviaràs temps a haver de recordar-li dades que ja té i a més, quedes com un professional que està a l’última.
També és una manera que el client vegi quant temps li estàs dedicant al fet que trobi la casa dels seus somnis a Sitges, o on sigui, i valorarà molt més que rebis els teus merescuts honoraris.
4. Crear un vídeo personalitzat amb imatges de l’immoble que van a comprar
De vegades, des que es compra una casa fins que els nous propietaris reben les claus i poden començar a fer la mudança, passen diverses setmanes, ja sigui perquè s’hagi pactat un temps de sortida, perquè hi ha inquilins vivint o altres motius.
En aquestes ocasions, ‘regalar’ als futurs propietaris un vídeo amb un tour personalitzat per l’habitatge que acaben de comprar a Torredembarra és una solució ideal. D’aquesta manera poden anar imaginant com serà la decoració de la seva llar, com col·locaran els seus mobles, com distribuiran el garatge…
Serà un detall que els encantarà. Sobretot a les dones, que són les que solen prendre aquest tipus de decisions i les que més apreciaran la idea de poder començar a projectar la seva idea de llar fins i tot abans d’entrar. Aquest és un altre exemple de l’anar més enllà que comentem en un post anterior sobre els agent API.
Això sí, intenta que el vídeo tingui un mínim de qualitat o acabarà provocant l’efecte contrari.
5. Intenta que tots aquests materials es puguin veure correctament en els telèfons mòbils
Com deus imaginar, gran part de la navegació que fem per internet és a través dels telèfons mòbils i les tablets. Per aquest motiu, procura que tot l’esforç que facis per preparar aquests documents i gràfics no sigui a fons perdut, assegura’t d’utilitzar formats que es vegin perfectament bé en els dispositius mòbils.
Què t’han semblat aquestes altres dues idees?, les penses aplicar? Explica’ns-ho!
Foto: pinterest