Una cosa és vendre un gelat a l’estiu i una altra molt diferent fer-ho quan cau la fulla. Quan el sol estreny enaltim les seves propietats refrescants i quan baixen les temperatures destaquem el seu sabor, textura o potser algun valor emocional vinculat al seu consum. Bé, doncs amb els pisos passa una cosa semblant. En les notícies immobiliàries de Api.cat hem recopilat alguns dels arguments que poden inspirar-te per vendre un pis a la tardor.
Llum natural a dojo
Sens dubte un dels aspectes més atractius d’un pis sol ser que sigui lluminós. Passa que si a l’estiu vols vendre un pis a Barcelona en què el sol incideix durant tot el matí, el que els teus clients veuen és un pis en el qual van a passar molta calor. No obstant això, aquests mateixos raigs de sol a la tardor s’agraeixen. I és que la calidesa de la llum natural està molt valorada. Així que, per què no destacar-la per sobre d’altres característiques del pis?
Proximitat de centres d’educació
El mes de setembre és el mes de la tornada a l’escola. De manera que un de les preocupacions de la majoria dels pares (potencials compradors de pisos) és tenir prop escoles, centres de salut, parcs … És a dir, tots aquells serveis que necessiten en el seu dia a dia els més petits de la casa i, per extensió, els seus progenitors. I és que disposem de tan poc temps per als desplaçaments que tingues per segur que els teus clients valoraran (i molt) el fet de tenir a uns pocs metres de casa, el col·legi, l’ambulatori i la botigueta de barri on comprar a última hora. De manera que aquí tens un altre aspecte a destacar.
Possibilitat de compartir
No només reprenen els estudis els més petits, també els universitaris tornen a les aules. A més molts d’ells es traslladen de ciutat per poder accedir a la universitat on cursaran les seves carreres. Així que, un dels teus potencials clients en aquesta època sens dubte poden ser els joves que van a estudiar a la univesitat. I és que moltes vegades, un pis gran és difícil de vendre, però si enfoquem l’estratègia cap a aquells clients les necessitats quedarien cobertes amb un pis gran que comptés amb diverses habitacions, les possibilitats de signar un contracte de compravenda augmenten.
Tranquil·litat i bon preu
Passats els mesos d’estiu, les poblacions costaneres més turístiques es buiden pràcticament d’un dia per l’altre. Una circumstància que converteix aquests nuclis de població en llocs solitaris i avorrits per a uns, però també en el lloc perfecte on altres troben la tranquil·litat que no tenen en les grans ciutats. A més, un altre dels atractius pot ser el preu, ja que entre agost i setembre, la diferència pot ser considerable.
Com veus, tal com passa amb el gelat que esmentàvem al principi d’aquest post, per vendre qualsevol producte només cal buscar la manera que cobreixi la necessitat d’algú.
T’ha semblat útil o interessant aquesta informació? Creus que els arguments de venda poden variar en funció de l’època de l’any? Comparteix la teva opinió