El que ningú posa en dubte és que perquè et comprin, has de vendre’t. No importa si estem parlant de productes o serveis, si oferim patates, cotxes, viatges al voltant del món o pisos. El cas és que, abans d’arribar a la signatura d’una venda sempre hi ha una tasca prèvia de màrqueting de la qual depèn en gran mesura l’èxit de tot el procés. En aquest post et mostrem una de les eines que formen part de moltes estratègies de venda: el merchandising o els objectes promocionals.
Reclams publicitaris per regalar
Tots els obsequis promocionals han d’estar relacionats amb el producte o servei que venem. Així, en el cas dels API,estem parlant de tots aquells serveis que estan orientats a la venda o lloguer de pisos. Així, si ets agent immobiliari i a la cartera de clients tens propietaris d’habitatges ubicats a Barcelona o a Calafell, us anirà bé conèixer els suggeriments següents:
Samarretes, mai fallen!
Sí, és veritat, que l’objecte en si, no és una proposta excessivament original. No obstant això, les samarretes, donen molt de joc, ja que pots imprimir imatges personalitzades o missatges inspiradors al pit o l’esquena.
Pots preparar un “kit de benvinguda” per al teu client, i incloure-hi una samarreta. Veuràs com treu el cap un somriure de sorpresa i satisfacció a la cara. D’altra banda, tampoc pot faltar si vas a participar en una Fira professional del sector immobiliari o algun altre tipus d’esdeveniment promocional.
Memòria USB
I de la clàssica samarreta a un regal més pràctic i modern que va aterrar fa ja uns anys i que també avui s’ha convertit en imprescindible: les memòries USB. Aquests objectes combinen la seva capacitat d’emmagatzemar informació amb una estètica que pot s’adapta a infinites formes. És una de les opcions més triades en els últims anys ja que resulta tan útil que l’èxit està garantit.
Clauers, imprescindible
Un dels objectes que no solen faltar quan es fa la selecció de regals d’empresa són els clauers. I és que, a més que sempre vénen bé, és la millor manera de que el client et recordi cada vegada que “recorre” de les seves claus a l’entrar a casa seva. Així que, si estàs plantejant encarregar uns regals per l’Agència on treballes, no creus que les claus dels pisos que vens haurien de portar un dels teus clauers?
Regals exclusius per a clients especials
Per descomptat, a més dels regals que tot client de la teva agència API hauria de rebre només pel fet de ser teu client, és important que pensis detingudament en què obsequis especials podies preparar per lliurar de forma més exclusiva a un grup reduït de clients. Per exemple: una ampolla de vi, un rellotge, un joc de maletes o una bossa d’esport, són bones idees. Així, no només aconseguiràs mantenir els teus clients, també guanyaràs altres nous a través del boca-orella.
Obsequis de temporada
Finalment, recorda que hi ha festivitats i èpoques d’any per als quals seria ideal que preparessis una producció de regals específics. Per exemple, felicitacions de Nadal o un obsequi el Dia dels Enamorats a les parelles que entrin a la teva oficina el 14 de febrer. Pensa que és una inversió que et reportarà a mig i llarg termini més d’una satisfacció en forma de fidelització i de nous clients.
Té el teu agència algun tipus de regal promocional? Creus que són una bona eina per a les vendes en una Agència API? Comparteix la teva opinió. Ens encantaria conèixer-la.
Foto: publipepeluis
Foto: megustalapublicidad