
Com vendre un local comercial.
Perquè no és el mateix vendre una corbata que uns pantalons o una faldilla, estaràs d’acord que tampoc és exactament igual vendre un pis que un local comercial. I és que, les necessitats que cobreix un i l’altre, no són les mateixes. Així que, els arguments que s’han d’utilitzar en la seva posada a la venda, també són diferents. Per això, des del bloc de notícies immobiliàries de Api.cat et mostrem un dels aspectes crucials en el procés de venda d’un local comercial: el dossier informatiu.
Prepara un dossier informatiu
En altres ocasions ja ens hem detingut en els detalls de com elaborar un dossier immobiliari enfocat a la venda d’un pis. Bé, en aquest post ens centrarem en les especificacions d’un dossier per a un local comercial.
En primer lloc, inclourem la informació relativa a les característiques de l’immoble: ubicació, nombre de metres quadrats, habitacions, banys, calefacció, aire condicionat, orientació, etc.
Abans de passar als aspectes que pot aportar el nostre local al bon funcionament d’un negoci, qualsevol client necessitarà conèixer una descripció detallada del mateix, així com de les seves qualitats.
Destaca el millor del teu local
Especialment important és el relatiu a la ubicació, ja que, no podem oblidar que el producte que volem vendre (el local) és el lloc on els nostres clients potencials posaran en marxa un negoci. Així que, et suggerim que en aquest punt, et estenguis una mica més, sobretot, si la ubicació és tan bona que val la pena ressaltar-la. Consell: busca dades que corroboren cadascuna de les teves afirmacions, inclou estadístiques sobre els negocis oberts a la zona, la població que viu en aquest barri i les seves característiques, hàbits de compra, etc.
Tota aquesta inversió en temps que exigeix la preparació del dossier es veurà recompensada amb una bona captació de clients per al teu local.
Exposa els seus beneficis
L’altre pilar sobre el qual se sustenta el dossier és el que fa als avantatges específiques que obtindrà aquell que compri o llogui el local. Aquí és on tindràs més marge per a la “literatura”. En aquest apartat t’aconsellem que elaborares un text el més atractiu possible, però sense deixar de ser rigorós amb el seu contingut. Per exemple, pots incloure frases del tipus: El local és l’espai perfecte per a un negoci en el qual el que importen són les persones, o aquest local serà el punt de trobada que la gent d’aquest barri estava esperant.
Depenent del tipus de negoci, apel·lar al sentiment de comunitat o al “ànima” d’un negoci, pot donar bons resultats.
Inclou imatges de qualitat
Un altre aspecte que no podem oblidar és incloure un reportatge fotogràfic de qualitat. Contracta els serveis d’un professional que et garanteixi una bona feina. Ells saben com treure el màxim partit a cada espai, així com minimitzar-ne les possibles mancances.
Creus que s’ha de vendre un local d’una forma diferent a un pis? T’agradaria aportar alguna idea més per millorar la venda? Comparteix-la.
BIT Comunicación