Vendre un habitatge no és una aventura fàcil. Però es converteix una gesta impossible sinó es fa una bona promoció a través dels anuncis immobiliaris. Una de les estratègies que millor funciona és fer-ho als portals d’internet especialitzats en la compravenda d’immobles, com és el cas d’Api.cat. En aquest post, anem a explicar-te les 5 diferències entre els anuncis de cases ‘on line’ i els tradicionals:
1. Cost més econòmic. En el moment de posar a la venda la teva casa de Mataró, la despesa de l’anunci tradicional és més elevat que el que es publica ‘on line’. L’avantatge de la promoció per internet és que s’ajusta als recursos disponibles en el moment de publicar l’anunci de venda de la casa.
2. Major confiança. L’anunci ‘on line’ permet oferir més informació sobre la venda de l’immoble. El major volum d’aquesta informació genera més confiança en el comprador. Per aconseguir l’objectiu de millorar la imatge corporativa de l’agent o de l’agència immobiliària, la clau està a dissenyar un pla de promoció en línia amb tècniques que facilitin l’accés a l’usuari: traduccions de l’anunci, avisos i notificacions o posicionar els continguts als cercadors.
3. Les fotografies. Un clàssic en les estratègies i claus per vendre més fàcilment les cases. Les imatges han de ser descriptives i cuidades. No tot val! Cal aprofitar les tècniques digitals que donen els anuncis ‘on line’ de cases. Per a això, convé destacar algun detall de l’habitatge que ho diferenciï d’altres immobles i contextualitzar el pis o casa en l’entorn en el qual se situa.
4. El text. En aquest apartat, els anuncis ‘on line’ donen la possibilitat d’escriure un text clar i més extens sobre l’habitatge. No convé tampoc excedir-se en els detalls del pis. No per obvi, convé recordar el tema de les faltes d’ortografia. Cal aprofitar l’espai extra de l’anunci per internet per ressaltar les parts positives de l’immoble.
5. Sinceritat i empatia. Internet i les xarxes socials amplifiquen les possibilitats de comunicació, però també els errors. Per això, en el teu anunci on line sigues sincer i tracta de posar-te en el lloc del comprador o venedor de l’immoble. Per això, no enganyis amb les característiques de l’habitatge i pensa en com voldries que et presentessin a tu l’anunci.
Foto: Bangbug
1 comment
La venta de una casa siempre es menos costosa por internet, es cierto que la promoción por internet se ajusta a los recursos disponibles en el momento de publicar el anuncio y nos evita desplazamientos y pérdida de tiempo.