La importància d’estar presents a Internet mitjançant una pàgina web de la nostra agència immobiliària és una cosa que, a hores d’ara, ningú no es qüestiona. No obstant això, en ocasions, ens relaxem i pensem que amb “estar” ja n’hi ha prou, i la veritat, és que fa temps que això no és així. Els usuaris de la xarxa busquen informació, però també volen gestionar les seves recerques de la forma més àgil, pràctica i útil possible. En Api.cat, conscients d’això, hem cregut convenient apuntar alguns consells per adaptar la nostra web immobiliària amb la finalitat que generi més contactes i, en definitiva, més vendes.
Disseny clar i modern
Una bona idea és revisar la imatge de la teva web. És important que el disseny es vegi modern i actualitzat. Altrament, podria transmetre a l’usuari una clara sensació de deixadesa i de manca de professionalitat que, sens dubte, farà que més d’un usuari decideixi buscar una altra agència. Una imatge seriosa hauria de complir amb certs requisits com:
- Un disseny net i allunyat d’estridències.
- Colors suaus i combinats amb gust i equilibri.
- Organització dels menús de forma lògica i intuïtiva.
- Exposició dels immobles
Si el propietari de l’habitatge pot facilitar unes fotos de qualitat del pis que vol vendre, perfecte. Però, el millor seria que l’Agència s’encarregués, tant de fer el reportatge fotogràfic com de redactar els textos que descriuen el immoble. I és que, és la millor manera de garantir dues coses: un nivell de qualitat mínim pel que fa a la imatge, estil i contingut de tots els habitatges publicades i, al mateix temps, la màxima homogeneïtat entre elles, la qual cosa revertirà en una bona imatge de la web en el seu conjunt.
Dades de contacte
Recuerda que, tan important com una bona presentació dels immobles, és que l’usuari tingui a la vista totes les formes de contacte possibles, de manera que pugui triar la que més li convingui: correu electrònic, telèfon, adreça física, formulari o skype. Aquestes dades han d’estar sempre a la vista.
A més, perquè l’usuari se senti atès, és important que rebi una resposta ràpidament, per la via que sigui, però ha d’obtenir un feedback de la seva posada en contacte amb la nostra web.
Xarxes Socials
Com dèiem, la sola presència a la xarxa, ja no és suficient. El diàleg amb els usuaris està també, o sobretot està, en les xarxes socials. Per aquesta raó, hauríem d’incloure la nostra agència a les principals xarxes socials, com Facebook. També seria interessant, pel seu caràcter visual, crear-nos un perfil a Pinterest.
Creus que és important tenir cura aquests aspectes per guanyar contactes a través del web? Dóna’ns la teva opinió. Ens importa.
Foto: Pinterest