Sens dubte, el primer que ens ve al cap quan pensem en posar un pis a la venda és penjar un cartell al balcó o en un lloc que quedi a la vista dels transeünts. I és que el cartell de venda és una magnífica eina perquè la gent sàpiga que aquest pis es pot comprar. No obstant això, no n’hi ha prou amb el clàssic “es ven”, des Api.cat volem donar-te alguns consells per optimitzar la informació del cartell de venda i així generar més i millors visites.
Quina informació mínima ha de tenir el cartell?
Si el teu client té un pis a Sabadell, una de les primeres mesures que faràs per vendre el seu pis és col·locar el cartell de “es ven” al balcó.
Normalment, molts dels cartells només inclouen les frases “en venda” o “es ven”, i un telèfon de contacte, que serà el del propietari si la venda de l’immoble l’està gestionant ell mateix, o el de l’agent de la propietat, en el cas que es faci a través d’un professional del sector.
Aquestes dades, sent imprescindibles, no són suficients. La informació que més li interessa al possible comprador és el preu i els metres quadrats de superfície, i cap de les dues està recollida en el cartell. Tenint en compte el poc espai amb què comptem, com podem incloure aquestes dades?
Més informació a la web …
Para que totes les persones interessades en l’immoble puguin accedir a la informació relacionada amb el pis sense necessitat de concertar una visita, una bona opció és crear una pàgina web amb una adreça pròpia per a cada propietat que inclogui: fotos de qualitat de cadascuna de les habitacions, una visita guiada en format de vídeo i informació sobre la superfície, nombre d’habitacions, calefacció, aire condicionat, si es ven amb els mobles, etc.
Un cop creada la web, pots afegir al telèfon l’adreça URL del pis. Per descomptat, has de tenir en compte que el web ha de poder ser vista en qualsevol dispositiu, tant mòbil com la tablet o l’ordinador, ja que es tracta d’oferir un servei àgil i còmode.
Només visites interessades
El possible comprador agrairà enormement que li estiguis donant l’oportunitat de conèixer tots aquests detalls del pis, ja que, d’aquesta manera, només cridarà per telèfon en el cas d’estar realment interessat. I això serà després d’haver visitat de forma virtual el pis.
Com veus, incloure la web és una bona manera de reduir el nombre de visites innecessàries. A més, també et servirà per diferenciar de la resta de l’oferta immobiliària de la zona, donant una imatge de professionalitat i modernitat de la qual no tenen el cartell tradicional.
El cartell de “en venda” o “es ven” és una de les eines més útils i eficaces de què disposem per vendre un immoble. No obstant això, en els temps que corren és fonamental atendre les necessitats de la demanda. I, per això, tenim a la nostra disposició les noves tecnologies. Així que, usémoslas!
Quina importància li dónes al cartell de “es ven”? Creus que és útil? Dóna’ns la teva opinió. Ens encantaria conèixer-la.
Foto: Pinterest
Foto: Forocoches
1 comment
El cartel nos gusta a todos pero lo que se dice aquí en este blog es muy importante, es mejor sacar a la luz las ventajas del inmueble y que mejor utilizar las nuevas herramientas informáticas.
Nosotros nos destacamos en este sector en tener pocas visitas gracias al vídeo y la forma de presentar el producto.
Pero lo que mejor funciona es salir a la calle día a día y te vas nutriendo de los agentes que hacen las cosas diferentes, el que rompe las reglas es el que gana en este sector.
Animo a todos y a reinventarse
http://www.inmobilix.es