Un any més el Saló Immobiliari Internacional de Madrid celebra la seva cita de tardor a la reuneix un gran nombre d’empreses relacionades amb el sector immobiliari. Aquesta edició, que tindrà lloc del 23 al 25 d’octubre és una de les més esperades, donat el bon moment que està vivint actualment el sector. Des Api.cat ens fem ressò d’aquest esdeveniment i et mostrem algunes de les raons per les que val la pena assistir.
Creixement imparable
Sens dubte, un bon professional, sigui del sector que sigui, ha d’estar al dia de les últimes novetats de la seva àrea de negoci, així com, renovar i ampliar contactes comercials. Conèixer la teva mercat és la primera condició parar oferir un bon servei. En aquest sentit i partint d’aquesta idea, una de les principals cites de l’any del sector immobiliari és SIMA Tardor 2015, que es caracteritza per la seva capacitat per reunir un gran nombre d’empreses, per la seva interessant programa d’activitats, per l’alt nivell dels participants i per la qualitat de la xarxa de contactes que és possible crear durant la seva celebració.
El moment d’evident recuperació que experimenta el sector des de fa uns mesos té el seu reflex en el Saló i en la superfície contractada, que ha hagut d’ampliar diverses vegades respecte a 2014.
“SIMA Tardor no fa més que continuar una línia ascendent que va començar, precisament, amb l’edició de l’any passat”, assegura Eloy Bohua, director general d’Planner Exhibitions, empresa organitzadora de SIMA Tardor. “En aquest sentit, el significatiu creixement en la contractació d’espai no només confirma la confiança en l’evolució del sector sinó també l’important estirada de la demanda gràcies a un nou perfil de comprador amb un poder adquisitiu més gran i que ha assumit que l’ajust en el preu de l’habitatge ha tocat fons “, assegura Bohua.
Estands més grans
La particularitat que s’està donant en aquesta convocatòria és que tot i que la superfície contractada ha augmentat una mica més del 25% respecte a l’any anterior, el nombre d’expositors no ho ha fet de la mateixa manera. I és que, ara l’expositor contracta, de mitjana, una superfície més gran. “Aquesta circumstància s’està donant fins i tot entre les empreses que van participar en la recent edició de maig i repeteixen de nou en SIMA Tardor, amb increments en l’espai contractat d’entorn del 3%. Això no ha passat en cap edició de SIMA Tardor durant els anys recents “, conclou Eloy Bohua.
Què ens trobarem en SIMA 2015?
Si ja has estat en alguna edició anterior del Saló Immobiliari Internacional de Madrid i decideixes anar a la qual començarà en uns dies, podràs comprovar com la diversitat d’empreses i sectors que hi participen és tal cobreixen totes les àrees de negoci que integren el sector. Així, aquests són els tipus d’empresa que participen en SIMA:
- Promotors immobiliaris.
- Gestores de cooperatives.
- Comercialitzadores i consultores.
- Constructores.
- Entitats financeres.
- Administracions públiques.
- Taxadores.
- Estudis d’arquitectura.
- Enginyeries.
- Project management.
- Asseguradores.
- Interiorisme / Decoració / Reforma / Equipament d’habitatges.
- Altres empreses de serveis.
- Associacions professionals.
- Portals immobiliaris.
Creus que és bona idea visitar SIMA Tardor 2015? Has participat en alguna ocasió? Explica’ns la teva experiència, ens encantaria conèixer-la.
Fotos: sima