Som conscients que els honoraris de l’agent immobiliari són un factor que genera certs recels entre els venedors. No obstant això, la visió canvia quan t’adones que aquests honoraris són, en realitat, una inversió. Vols saber per què?
Per començar, cal tenir en compte que un API té un coneixement del mercat immobiliari que un particular no té. Perquè no és la seva feina i perquè no tracta cada dia amb els diferents actors del sector (compradors, venedors, bancs, notaris, gestors, empreses de reformes, etc.). Partint d’aquesta base, et donem 5 raons per les quals estem convençuts que un API t’estalvia temps i diners:
Et fa un estudi de mercat
Posar el teu pis a Barcelona en venda, no consisteix en penjar un cartell al balcó. Ja no funciona així. Ara com ara l’èxit d’una venda depèn més del màrqueting i la publicitat que d’una altra cosa. Un API fa un estudi de mercat, valora el teu habitatge i dissenya una estratègia de màrqueting exclusivament per a tu.
És el teu assessor personal més objectiu
A Api.cat t’hem parlat moltes vegades de la importància de les fotografies en els anuncis, del poder d’una primera impressió i de tècniques com el Home Staging. Creus que tot això és un caprici? No, és perquè està demostrat que un habitatge preparat per a la venda (que no és el mateix que posar-la al teu gust) es ven més ràpidament i a millor preu. Com a venedor no ets neutral, un API sap com preparar un habitatge per a la venda i s’ocuparà d’això objectivament.
Coneixen la gent adequada
Un API coneix a tota la gent interessant del sector, sap a quines portes cridar, on anunciar el teu habitatge i en quin banc pots trobar la millor hipoteca en funció de les teves necessitats. A més, compten amb eines com les MLS on col·laboren amb altres agències immobiliàries per a la venda de l’habitatge en qüestió.
T’aconsegueixen més diners
Encara que sembli frívol és veritat: si tu guanyes més diners, l’agent immobiliari, també. A un API li interessa que el teu habitatge es vengui a un bon preu i que quedis satisfet amb la seva feina, per tant, farà tot el possible perquè així sigui.
T’estalvien temps i el temps, és diners
Fer un estudi de mercat, preparar l’habitatge, dissenyar una estratègia de màrqueting, atendre als clients interessats, mostrar l’habitatge tantes vegades com sigui necessari, etc. Són només algunes de les tasques que un API fa per tu. Totes aquestes hores de dedicació són temps, diners i energia que t’estalvies. A cas no compensa?