Comença el mes de setembre i segurament ja tindràs plena la teva llista de nous propòsits. Un d’ells pot ser que sigui vendre ràpidament el teu pis de Lleida. Una forma creativa de fer-ho és vendre-ho per internet. Dins del món on-line, una opció indispensable si vols comercialitzar el teu immoble és un portal immobiliari, com el cas d‘Api.cat. Saps com vendre un habitatge de forma creativa? Aquí van alguns consells:
- Un anunci en un portal immobiliari resulta eficaç si va acompanyat de fotografies d’alta resolució o una fitxa amb informació detallada sobre l’habitatge que es vulgui vendre. Aquest tipus de plataformes permeten comercialitzar els immobles en un entorn amb una imatge de marca consolida i en un comunicació obert, ja que actuen de forma immediata i interactuen amb el futur comprador.
- Un 70% de les cerques per comprar o llogar una casa s’inicia a través d’internet. En aquest punt, un anunci online és un avantatge ja que els interessats respondran ràpid. Per a això, és necessari col·locar anuncis amb bones fotografies. Abans de fer-les, assegura’t que l’habitatge estigui presentable. Pensa en allò de les primeres impressions.
- Realitzar un anunci breu, concís i amb un llenguatge directe i atractiu suposa una altra manera de vendre un habitatge de forma creativa. Per a això evita les frases tòpiques, com a “ideal parelles” o “necessita reformes”. Es tracta de promocionar i personalitzar l’immoble a un comprador, transformant la visió que pugui tenir en visitar quatre parets en la seva futura llar.
- Sempre pots col·locar un anunci en la terrassa del teu pis. Però t’avisem que no és molt efectiu. Per això, et recomanem que ho col·loquis en un portal immobiliari i et posis en mans d’un agent que t’oferirà consells útils perquè venguis més ràpidament el teu pis.
Aquests aspectes t’ajudaran a vendre la teva casa en el menor temps possible, però no són miraculosos. Vendre un habitatge de forma creativa suposa plantejar estratègies efectives, l’assessorament d’un especialista en el sector immobiliari o buscar el mecanisme o la plataforma adequada per a l’objectiu. Un exemple seria el vídeo per promocionar habitatges per a discapacitats. Coneixes algun altre? Esperem els teus comentaris i suggeriments!
Foto: Carlos de France