Tant si el teu negoci és anterior a la esclat de la bombolla immobiliària, com si has decidit començar el teu camí en aquest sector recentment, des Api.cat volem fer-te alguns suggeriments per al teu revitalitzar teu negoci, en el primer cas, o per a la seva posada en marxa, en el segon.
En aquesta ocasió et proposem l’especialització de la teva agència immobiliària. I és que, en un mercat tan competitiu com és en el qual estem immersos i amb tanta oferta de productes i serveis similar a la nostra, si volem cridar l’atenció i destacar de la resta, ens queden poques opcions. Una d’elles és l’especialització. A través d’ella, aconseguiràs que el teu agència sigui diferent a les altres. A més, tingues en compte, que pots fer-ho tant basant-te en el producte com en els serveis.
Aquí van algunes idees sobre en què es pot especialitzar la teva agència:
- Agència especialitzada en pisos de menys de 60 metres quadrats.
Donada l’evident transformació del model d’estructura familiar que estem experimentant a Espanya, en què el nucli familiar de tipus mitjà no supera la convivència de tres persones, no seria mala idea que l’agència que acabes d’obrir s’especialitzés en donar resposta a aquesta demanda que busca pisos de dues o tres habitacions i generalment ubicats en barris modestos de les zones urbanes.
- Agència especialitzada en lloguers per a inquilins d’un any.
Un altre dels canvis més importants que ha viscut la nostra societat en els últims anys té a veure amb l’àmbit laboral. I, dins d’aquest, ens referim a la mobilitat geogràfica. Davant l’escassetat de llocs de treball, la majoria de la gent està disposada a mudar-se allà on li ofereixin una ocupació. Aquests trasllats impliquen la recerca d’un pis en el qual quedar-se el temps que estiguem treballant. Així que, oferir aquest servei de recerca de lloguers a les persones que s’han de canviar de pis per motius de treball, sens dubte, serà alguna cosa pel que destacaràs de les altres agències.
- Agència especialitzada en clients estrangers.
Segueixen sent un dels grans motors de la recuperació del sector. Si tens una bona cartera de pisos en una de les zones més proclius a la venda dirigida a estrangers, com per exemple, Sitges, seria bona idea que enfocaras teu negoci a aquests clients potencials amb més predisposició a la compra. Per a això, hauries de començar per oferir tota la publicitat i la informació corresponent, així com la forma de contacte amb l’agència, en anglès i en els idiomes dels clients majoritaris: alemany, francès i, per descomptat, rus i xinès.
- Agència especialitzada en compradors majors de 60 anys.
L’anomenen la generació sènior i també és una part fonamental de la recuperació del sector immobiliari. Parlem dels majors de 60 anys. Aquest target sol buscar un tipus d’immoble força similar, ja que, molts d’ells, demanen pisos per passar els seus anys de jubilació. Per tant, aquí tens un altre nínxol del mercat immobiliari que t’està esperant.
Què t’ha semblat aquesta idea de l’especialització? Per què no ens dónes la teva opinió d’aquest post? Ens encantaria conèixer-la.
Foto: rosaramon
Foto: diarioinformacion