Ningú no dubta que avui en dia tenir una pàgina d’empresa a Facebook és indispensable per a l’arrencada i bon funcionament de qualsevol negoci. Tampoc es qüestiona la seva presència a Twitter. I en tercer lloc, fa temps que tenir un perfil al xarxa professional LikedIn és considerat essencial en qualsevol estratègia de màrqueting que es preï. Però, què passa amb Google Plus? Hi ha la creença que també en aquesta xarxa “cal estar”. No obstant això, sol afirmar-se amb la boca petita, sense massa rotunditat. I és que, quan preguntes sobre les raons per les quals hauríem de formar part de Google +, la cara de l’interlocutor sol convertir-se en un poema.
Des Api.cat defensem l’ús de Google+ com a via de promoció immobiliària i t’expliquem per què i com treure-li partit.
Millor posicionament
La principal raó per la qual Google+ hauria d’estar inclòs en l’estratègia de màrqueting de la seva agència és per l’efecte que això té en el posicionament de la teva web. Així, si els subscriptors d’aquesta xarxa comparteixen les teves publicacions i et donen +1, el teu negoci immobiliari es posicionarà amb molta més facilitat i rapidesa a Google. Com veus, sens dubte, una bona raó per fer-ho.
Com promocionar el teu negoci a Google+?
- Els experts en xarxes socials apunten sobre això que el primer que has de fer és buscar Cercles i Comunitats rellevants i compartir el teu contingut allà. En aquest punt, vam aprofitar per recordar-te que no oblidis que el teu contingut ha de ser sempre original i de qualitat, en cas contrari tot esforç no només seria inútil, sinó que seria contaproducente.
Pel que fa a la forma de publicació, recorda que triar la manera “públic” et servirà de poc. Potser et faci popular però no captarás clients. I seria una llàstima, ja que hi ha moltes persones interessades en el teu servei immobiliari. Només has de trobar aquestes comunitats i Cercles que comentàvem i fer-los saber de la teva existència.
- No ofereixis els teus productes sense més. El veritablement atractiu per a l’usuari és trobar-se amb articles ben escrits sobre les novetats en el sector. Així que, publica textos breus i carregats de contingut interessant. D’altra banda, promociona els serveis que ofereix la teva agència i oblida’t del “es ven casa”, això ja no enganxa.
A més dels articles i textos relacionats amb els teus serveis, no està de més que incloguis enllaços interessants procedents de fonts amb autoritat en el sector immobiliari i la vàlua estigui de sobres reconeguda i valorada.
- Finalment, una altra de les claus indiscutibles per aconseguir resultats eficaços en Google+ és crear un perfil interessant, complet i ple de paraules clau. Per què? Molt senzill, perquè quan ho fas, Google et premia indexándolo i posicionant com una pàgina independent. D’aquesta manera, és com si tinguessis una altra pàgina addicional que amb menys contingut està ajudant al posicionament de la teva agència a la xarxa.
Finalment, només recordar-te que Google+ també és gratis. ¿Es pot demanar més?
Té el teu agència perfil a Google+? Creus que seria interessant que ho tingués? Dóna’ns la teva opinió. Ens encantaria conèixer-la.
Foto: elegantthemes.com